70 11 10 70

Verdenspremiere:
Høreapparat til iPhone

Kundetilfredshed

Vi undersøger løbende vores kunder tilfredshed med vores service og deres høreapparater og beder dem vurdere vores serviceniveau på en skala fra 1 – 10. Vi er stolte af at have en aktuel gennemsnitsvurdering på:

9.3 / 10

Vores kunder som har købt høreapparater får stillet spørgsmål: “Hvor tilfreds er du overordnet med din oplevelse hos Din Hørespecialist” (angiv med et tal fra 0-10, hvor 10 er højest, 0 er lavest). Alle kunder får mulighed for at begrunde deres vurdering, og du kan læse svarene herunder i uredigeret form. Bemærk: Alle besvarelser er registreret med navn, men anonymiseret online.

Læs alle udtalelserne fra vores kunder herunder.

10: Er ovenud tilfreds med betjeningen, jeg hører godt. Det har været en god oplevelse.
05-12-2018, Ribe

8: Meget fin service, men en ny specialist hver gang, jeg var der (tre gange ud af fire gange).
05-12-2018, Birkerød

10: Fordi modtagelsen var perfekt, behandlingen som jeg modtog som kunde var til 10.
06-12-2018, Hørsholm

7: Lang ventetid på batterier.
06-12-2018, Ikast

9: Forøget livskvalitet, kan høre mange ting som jeg ikke kunne før, kort ventetid.
08-12-2018, Hadsund

10: God behandling. God tid. God vejledning.
08-12-2018, Hadsund

8: Meget venlig, kompetent og næsten personlig betjening, smilende og hurtig.
02-12-2018, Gråsten

10: Særdeles kompetent og meget behagelig betjening.
30-11-2018, Nærum

10: Jeg er tilfreds.
29-11-2018, Frederikshavn

10: Super professionel betjening.
28-11-2018, Kolding

8: En god behandling.
28-11-2018, Kolding

10: Rigtig god service, og der er tid til en. 👍😊
28-11-2018, Brønderslev

10: Jeg oplevede en meget stor forbedring af min hørelse efter at jeg havde skiftet de tidligere høreapparater ud med de nye. Det var en meget mærkbar oplevelse!
22-11-2018, Kolding

10: Jeg har været meget tilfreds med mine høreapparater, da det er anden gang, at jeg har købt dem hos jer. Og har fået en virkelig god betjening.
21-11-2018, Amager

10: Venlig og kompetent vejledning og betjening.
21-11-2018, Roskilde

10: Har intet at klage over og der var/er en god dialog når jeg beskriver mine høreproblemer og mine apparater bliver justeret efter mine ønsker. Jeg foreslog at der blev brugt musik når man skulle fortælle og vurdere lyden og om man kunne høre det man forventer. Det er heller ikke nemt at skulle snakke om intet for at høre sin egen stemme, og om man føler det lyder som i en dykkerklokke eller nasalt. Alle de ting blev løst da vi på mit forslag fandt noget opera at lytte til som blev afspillet på PC – så det bør nok indarbejdes alle steder til hjælp for både audiologen og den som skal bruge høreapparatet.
18-11-2018, Aarhus

9: God information og god service.
14-11-2018, Nærum

10: God service.
10-11-2018, Amager

10: Fin service.
14-11-2018, Hørsholm

8: Bedste lytteoplevelse/funktionalitet i forhold til pris.
07-11-2018, Aarhus

9: Sød, kompetent og omsorgsfuld betjening.
07-11-2018, Roskilde

9: Alt i alt en professionel og venlig oplevelse af kompetente mennesker. 🙂
07-11-2018, Ribe

10: Venlig og professionel betjening.
07-11-2018, Aarhus

10: Fordi der er en der hedder Ginny som er en fantastisk person og rådgiver.
07-11-2018, Amager

10: Det er da fordi jeg er tilfreds.
07-11-2018, Aarhus

10: Er meget tilfreds.
01-11-2018, Gråsten

10: Jeg fik meget hjælp og vejledning undervejs. Der blev spurgt ind til mine behov og der var en oprigtig interesse for mine ønsker.
31-10-2018, Roskilde

10: Jeg fik den bedste behandling og rådgivning af Mette Sørup Sørensen, og endte med de perfekte høreapparater.
31-10-2018, Kgs. Lyngby

8: God, venlig og saglig betjening.
31-10-2018, Vejen

10: Fordi Mette både var fagligt dygtig, og behagelig at blive betjent af.
28-10-2018, Kgs. Lyngby

7: Jeg gav 7 hvorfor det ikke var mere var fordi at Com-dex ikke var blevet ladt op såman selv skulle hjem og gøre det
28-10-2018, Amager

9: Efter at have brugt fire andre mærker med jævn tilfredshed, valgte jeg nu jeres med stor tilfredshed, blot ligger forretningen lidt afsides for mig.
17-10-2018, Aarhus

10: Det er nogle gode høreapparater jeg har købt, og der er supergod service når jeg har behov for det.
16-10-2018, Aarhus

10: Grundig forundersøgelse og fyldestgørende implementering.
14-10-2018, Aarhus

10: God og faglig betjening.
11-10-2018, Odense

7: Det var nogle gode møder.
10-10-2018, Frederiksberg

10: God service fra pigerne.
10-10-2018, Brønderslev

10: Super betjening.
10-10-2018, Valby

10: Jeg brugte 2 måneders retten til at få byttet mine høreapparater til en anden model. Jeg fik en rigtig god og imødekommende betjening i butikken på Frederiksberg. Både af Ticiana og personalet i Thiele butikken. Alle derinde er så hjælpsomme og venlige. Så jeg købte kage til dem alle. Tak for god hjælp og betjening fra en lidt vanskelig kunde. Smiler.
05-10-2018, Frederiksberg

10: Fantastisk dygtig audiolog. Enestående service og kompetent behandling. En sjælden oplevelse.
26-09-2018, Nærum

10: Fordi jeg følte der blev lyttet til mit behov og god behandling.
26-09-2018, Hadsund

10: Hører perfekt. Smart betjening over iPhone.
26-09-2018, Hadsund

10: Jeg synes alt fungerede perfekt, og Mette er meget kompetent, og dygtig.
26-09-2018, Kgs. Lyngby

10: Det var en super god betjening og hurtig levering.
26-09-2018, Frederikssund

10: Var yderst tilfreds, hvilket jeg også var ved mit første besøg for 4 år siden, med mine første høreapparater.
20-09-2018, Nærum

10: Super vejledning og god betjening.
20-09-2018, Ribe

9: Mette var venlig og hjælpsom.
19-09-2018, Kgs. Lyngby

8: Var ikke tilfreds efter at have afprøvet det første sæt høreapparater, men efter at have fået en ny medarbejder til det næste sæt steg det positive indtryk.
19-09-2018, Vejen

10: Fantastisk god behandling og god service.
19-09-2018, Odense

9: Alt i alt en flink pige, der har tjek på det.
17-09-2018, Valby

7: Bedre oplevelse end ved tidligere hørespecialister.
14-09-2018, Frederikshavn

10: Jeg har gennem mere end 4 år fået en fin service. Tak.
10-09-2018, Frederikshavn

7: Jeg er ganske godt tilfreds. Måske var der nogen ting jeg gerne ville have haft forklaret om valg af apparat og type. Jeg har selv søgt mere viden på nettet.
05-09-2018, Aarhus

10: Fin betjening og grundig instruktion. Apparaterne kan betjenes via iPhone.
05-09-2018, Herning

10: Jeg blev godt modtaget, havde en god oplevelse, har fået høreapparater som fungerer rigtig godt og Tine er meget omhyggelig.
05-09-2018, Roskilde

10: Først og fremmest Muzhgan – hun er dygtig. Det kan man imidlertid ikke sige om ørelægen – meget overfladisk. Kritikpunkt – fjernbetjeningen er alt for dyr. Det kan ikke passe, at sådan et apparat skal koste over 1000 kr.
05-09-2018, Kolding

10: Fantastisk betjening.
29-08-2018, Silkeborg

10: Jeg har fået en god betjening.
29-08-2018, Aarhus

9: Jeg er meget tilfreds med den personlige betjening.
29-08-2018, Frederikshavn

10: Jeg har nu en fin hørelse. Mine gamle høreapparater havde alt for lav lydstyrke.
29-08-2018, Roskilde

9: Det eneste punkt jeg er utilfreds med, er at butikken ikke har åben efter kl. 16:00. Der er trods alt nogen som også skal passe sit arbejde! Butikken kunne måske også holde åben om lørdagen.
29-08-2018, Ribe

10: Fin behandling, men kort afprøvningstid.
28-08-2018, Roskilde

10: Fik en rigtig god betjening, og der var god tid til at få besvaret spørgsmål, og en kompetent forklaring på det hele.
28-08-2018, Frederiksberg

10: Sød og venlig betjening. Ingen ventetid.
28-08-2018, Roskilde

10: Fordi jeg fik en optimal behandling og service hos jer.
19-08-2018, Vejen

9: God service.
15-08-2018, Taastrup

9: Damen i Brønderslev var meget sød, og god til at fortælle hvordan man skal bruge apparaterne.
10-08-2018, Brønderslev

10: Hun var sød og rar.
08-08-2018, Roskilde

10: I har været der når jeg har ringet eller kommet forbi forretningen eller har haft andre spørgsmål.
05-08-2018, Odense

10: Charlotte er kompetent og meget behagelig.
01-08-2018, Hørsholm

7: Det kniber med justering af de nye apparater. Jeg er ikke altid klar over om apparaterne sidder rigtigt, når man kan høre noget i det ene og intet i det andet.
30-07-2018, Ribe

10: Rigtig venlige og kompetente medarbejder, der gav en god vejledning.
26-07-2018, Vejen

10: Christina fra Birkerød kom til Svanepunktet i Farum, hvor min mor har ligget på rehabiliteringscentret. Kristina har udvist stor pædagogisk forståelse, kæmpe tålmodighed og venlighed for et gammelt sygt menneske, og vi, både plejepersonale og familie, er meget meget glade for forløbet og for resultatet af de nye høreapparater.
25-07-2018, Birkerød

5: Det duer ikke.
25-07-2018, Kalundborg

10: Jeg følte mig godt behandlet.
19-07-2018, Frederikssund

10: Fordi jeg er tilfreds med behandlingen.
18-07-2018, Nærum

10: Det er længe siden jeg oplevet nogen der var så flink og tålmodig.
18-07-2018, Hadsund

8: Jeg var overordentlig tilfreds med den omhyggelige og venlige behandling, jeg fik i butikken, men jeg er ikke 100 % tilfreds med høreapparatet, hvorfor det blev 8 og ikke 10.
18-07-2018, Kgs. Lyngby

10: Meget venlig og god betjening, trods sommerferie, og ny specialist på min sag. Fik leveret erstatningsapparat.
18-07-2018, Aarhus

8: Servicen er ok, men jeg har problemer med apparaterne.
17-07-2018, Aalborg

3: Ikke nok vejledning. Alt for lille rum. Ondt i ørene efter ‘støpte’ hørepropper.
16-07-2018, Kolding

7: En god kundeorientering.
13-07-2018, Ribe

10: Fordi min hørelse er blevet meget bedre.
11-07-2018, Ribe

10: Fordi Charlotte i Gilleleje er dygtig, faglig meget kompetent, og en særdeles rar og imødekommende. Jeg har for et år siden været hos en konkurrent, og det var ikke mine behov men deres profit. Så derfor får I den højest mulige karakter. Jeg har anbefalet jer til en ven.
11-07-2018, Gilleleje

10: Det var en god oplevelse fra start til slut. Jeg fik svar på de spørgsmål, jeg stillede, og følte på ingen måde, jeg var til besvær, selvom jeg var der flere gange for at få foretaget nogle justeringer.
11-07-2018, Hørsholm

10: Kompetent og venlig betjening, langt mere overbevisende end Bispebjerg.
08-07-2018, Nærum

10: Fordi jeg fik en god hjælp og vejledning i brug af apparaterne, og hvad muligheder der var. Og god forståelse for min situation.
04-07-2018, Aalborg

10: Jeg blev behandlet godt, med en munter dialog, og det er noget jeg godt kan lide, istedet for at man har for travlt til at gøre tingene grundigt.
04-07-2018, Frederikshavn

10: Super god service / hørespecialist.
04-07-2018, Kalundborg

9: Man bliver modtaget meget venligt, og den der betjente en er meget omhyggelig med det hele.
04-07-2018, Roskilde

10: Altvidende.
04-07-2018, Roskilde

10: En meget god servise og en god pris.
04-07-2018, Viborg

4: Dårlig tilpasning. Mangler rapport til danmark.
04-07-2018, Kalundborg

8: Fordi at det er noget der virker.
28-06-2018, Vejen

8: Det højre apparat er vist lidt for stort, så jeg får ondt i øret og ned på halsen. D. 5./7 skal jeg nok have et nyt aftryk. Det er 3. gang, jeg får Widex.
28-06-2018, Slagelse

10: Fordi I fortjener stor ros for jeres for jeres måde at være på.
28-06-2018, Amager

10: Meget tilfreds, og sødt personale.
27-06-2018, Hørsholm

8: Det var en lang kamp, men vi klarede det sammen.
26-06-2018, Roskilde

9: Fordi jeg fik høreapparater der passede til mig.
20-06-2018, Vejen

10: God service og gode resultater.
20-06-2018, Frederikshavn

10: Kyndig og god behandling.
20-06-2018, Birkerød

10: Særdeles god og grundig information og venlig betjening.
20-06-2018, Frederikssund

9: Jeg fik god vejledning.
18-06-2018, Aarhus

8: Jeg fik ikke ordentlig “fat i” ørelægens betydning i tildeling af tilskud fra det offentlige.
15-06-2018, Birkerød

9: God oplevelse.
13-06-2018, Birkerød

8: Fin service på stedet og i hovedtelefonen.
13-06-2018, Slagelse

10: Venlig og imødekommende betjening.
13-06-2018, Vejen

10: Perfekt brug af måleudstyr og støbning – flot engagement i kundebetjening.
08-06-2018, Nærum

10: Venlig og kompetent rådgivning og vejledning.
07-06-2018, Aarhus

10: Vibeke i Gråsten er meget professionel, venlig og imødekommende. Har altid tid til at snakke tingene igennem så man får den rigtige service.
07-06-2018, Gråsten

8: God betjening, jeg er glad for apparatet, men synes stadig at det er for kraftigt. Prisen er meget høj.
06-06-2018, Taastrup

10: Venlig og engageret betjening. Gode råd og vejledning.
06-06-2018, Roskilde

8: Utydelig i fremstillingen af processen.
31-05-2018, Herning

10: Tahi Ghasemi har været helt utrolig hjælpsom og tålmodig med vejledning, og er derudover et meget sødt og forstående menneske, hvor man føler sig tryg og får en fin behandling.
30-05-2018, Odense

10: Sødt og kompetent personale. De var søde og imødekommende.
30-05-2018, Roskilde

10: En god oplevelse, professionel service, en god dag!
29-05-2018, Kgs. Lyngby

9: Følte mig velkommen og blev godt behandlet.
24-05-2018, Aarhus

10: Det hele fungerede bare, og da vi endelig skulle betale, var vi taget en måned til Frankrig. Fik blot beskeden: “Kig ind, når i kommer hjem.”
23-05-2018, Vejen

10: Meget professionel betjening.
23-05-2018, Gråsten

10: God betjening og vejledning. Ikke noget jag.
18-05-2018, Amager

9: Alle jeg kender har høreapparat.
16-05-2018, Odense

10: Meget venlig og kompetent behandling.
16-05-2018, Frederikshavn

8: Jeg synes tingene har fungeret.
10-05-2018, Esbjerg

10: 2 ting: jeg hører bedre nu, og jeg fik en rigtig god betjening af Annette Ishøy.
09-05-2018, Randers

10: Jeg må tilstå at den første dag jeg besøgte butikken følte jeg ikke at det var noget for mig, det var ikke muligt at høre forskellen hvordan jeg havde det og hvad jeg kunne forvente, der blev foretaget test og forsøgt på at sælge nok det bedste men også den dyreste model uden jeg havde haft mulighed for at høre den nye verden jeg gik ind i (eller sagt på en anden måde, jeg fik hørelsen igen), inderst inde havde jeg faktisk besluttet mig for at prøve et andet hørecenter, men jeg må også tilstå at det var godt at jeg ventede, den dag jeg fik høreapparaterne udleveret for at prøve, den dag vil jeg sent glemme. Den medarbejder der betjente mig igennem hele forløbet fik jeg tillid til, og nu skal der sikkert meget til at jeg skifter leverandør. En meget tilfreds kunde.
04-05-2018, Gråsten

10: Det funker bare.
03-05-2018, Kalundborg

10: Jeg havde en god oplevelse, og følte mig godt behandlet. God orientering og vejledning. Flot.
02-05-2018, Randers

8: God vejledning og service.
02-05-2018, Nærum

10: Fik en venlig god service.
02-05-2018, Slagelse

10: Fordi jeg var meget tilfreds!
02-05-2018, Hørsholm

9: Et godt produkt, god vejledning og information.
28-04-2018, Herning

10: Fordi jeg synes, at I er gode. Jeg fik en fin behandling.
26-04-2018, Brønderslev

10: Yderst faglig kompetent. Forstående og lydhør. Meget behjælpelig med fysiske forhold og software.
26-04-2018, Vejen

10: Jeg blev behandlet venligt og kompetent.
25-04-2018, Aarhus

10: God og behagelig vejledning af professionel medarbejder.
20-04-2018, Randers

10: Fordi jeg hører de mindste lyde.
18-04-2018, Ribe

9: Det er fortjent.
11-04-2018, Valby

10: God service.
11-04-2018, Viborg

10: Godt tilfreds.
04-04-2018, Randers

10: Christina virkede særdeles kompetent og omhyggelig. Jeg kunne mærke stor forskel fra andre hørespecialister jeg har konsulteret. Tillige har jeg fået rigtig god instruktion i brug og vedligehold, og er sikker på at få hjælp hvis der er behov. Hun har desuden medvirket til at jeg har valgt et apparat efter mit ønske.
31-03-2018, Birkerød

10: Fordi I er venlige og lytter til os. Hjælper med diverse behov.
30-03-2018, Nærum

10: Meget professionel og behagelig specialist.
28-03-2018, Birkerød

9: Den mest omhyggelige undersøgelse samt kontrol. Har egentlig lovet at “give” en ELITE-SMILEY til Vibeke, men…
28-03-2018, Løgumkloster

10: Meget stor hjælpsomhed og dygtighed samt tålmodig.
22-03-2018, Vejen

10: Rigtig god betjening og hjælpsomhed.
21-03-2018, Taastrup

10: Min høje karakter kan udtrykkes i 3 korte sætninger; 1: Meget venlig og imødekommende service, 2: Kompetent og tålmodig adfærd, 3: God og grundig opfølgning.
21-03-2018, Hørsholm

10: Super kompetent audiolog!
21-03-2018, Kgs. Lyngby

10: God professionel service hele vejen.
21-03-2018, Gilleleje

10: God og meget venlig personlig betjening.
21-03-2018, Nærum

10: God og meget venlig personlig betjening.
21-03-2018, Nærum

10: En venlig og kompetent betjening, der gav sig god tid.
08-03-2018, Nærum

10: Kompetent høreprøve, venlighed, professionel betjening.
04-03-2018, Nærum

10: God og venlig betjening.
28-02-2018, Skagen

8: Behagelig, seriøse og venlige personer.
28-02-2018, Vejen

10: Det bad du om.
28-02-2018, Odense

9: God behandling.
28-02-2018, Silkeborg

10: En rigtig god stemning.
22-02-2018, Nærum

10: Meget grundig under hele forløbet.
21-02-2018, Ribe

9: God kvalitet, betjening, og professionel medarbejder.
21-02-2018, Randers

9: Meget venlig og grundig betjening.
21-02-2018, Taastrup

9: Fordi jeg følte jeg fri, faglig, og god betjening.
19-02-2018, Gilleleje

10: I kendte svaret, før jeg fik stillet spørgsmålet. Jeres koncept, at der er mulighed for afprøvning af flere typer, før beslutningen tages.
14-02-2018, Gilleleje

10: Jeg fik høreapparat i 1999 og 2004 – disse kunne jeg ikke vænne mig til at bruge – altså skuffeapparater. Fik i 2012 hos Hørespecialisten i Gilleleje et par, som jeg har været ovenud glad for. Jan 2018 købte jeg et nyt par igen – også dette par er jeg glad for. Og grunden hertil er, at jeg har åbne eartips – vi prøvede først med tulipan eartips – det duede ikke, det ene apparat blev taget af for at kunne høre, hvad der blev sagt.
07-02-2018, Gilleleje

10: Jeg er vældig godt tilfreds, med at kunne komme til og få reguleret apparaterne.
07-02-2018, Haderslev

10: Empatisk, venlig, og faglig dygtig betjening.
07-02-2018, Gilleleje

10: God betjening.
03-02-2018, Viborg

8: Fast aftale om tid, god rådgivning, behagelig møde.
01-02-2018, Frederiksshavn

10: God information og god service.
31-01-2018, Herning

10: God service.
31-01-2018, Birkerød

9: Fordi I havde en rigtig dygtig og hjælpsom pige i butikken.
31-01-2018, Valby

10: En venlig og kompetent specialist, der lytter og kommer med løsninger. Tid til at forklare diagrammer og målinger når der spørges.
24-01-2018, Birkerød

10: Jeg synes at jeg har fået en god og fin behandling, og professionel vejledning.
24-01-2018, Hørsholm

10: Meget professionel vejledning og orientering, samt varmt og menneskeligt.
24-01-2018, Amager

10: Tilfredshed.
24-01-2018, Hørsholm

8: En gang fik jeg besked på at en tid var aftalt, men der var ikke aftalt noget.
24-01-2018, Kjellerup

10: Har fået en god betjening.
21-01-2018, Kalundborg

10: God betjening.
19-01-2018, Vejen

10: God og, så vidt jeg kan bedømme, en saglig og kompetent betjening.
17-01-2018, Roskilde

10: Venlig og meget grundig.
17-01-2018, Ribe

10: Viden og venlighed.
17-01-2018, Roskilde

10: Fordi det dejligt at høre ting og lyde som jeg måske har glemt, og høre musik i høje toner. Og ikke sige “hvad” hele tiden.
17-01-2018, Roskilde

10: Jeg er godt tilfreds og har fået en god behandling.
12-01-2018, Herning

10: God betjening og god information.
11-01-2018, Vejen

10: Meget professionel rådgivning inkluderet i det gratis tilbud.
10-01-2018, Kgs. Lyngby

10: Simpelthen fordi betjeningen var så god og man føler man til enhver tid kan få hjælp.
10-01-2018, Gråsten

10: Sød betjening, og kompetent undersøgelse.
10-01-2018, Birkerød

10: Jeg er meget tilfreds.
10-01-2018, Aalborg

9: Venlig og omhyggelig behandling.
07-01-2018, Hørsholm

10: Sød, imødekommende, og vidende rent fagligt.
06-01-2018, Kolding

10: Jeg var MEGET tilfreds med informationen jeg fik – den var grundig og behagelig. Jeg var glad for at kunne låne forskellige apparater i så lang tid jeg ville.
03-01-2018, Hørsholm

10: God behandling.
30-12-2017, Birkerød

10: Venlig og meget kompetent vejledning og ekspedition.
29-12-2017, Roskilde

10: God omhyggelig betjening.
28-12-2017, Kgs. Lyngby

10: Jeg har givet denne karakter fordi jeg har fået en usædvanlig god betjening og service fra Bente 🙂
28-12-2017, Aarhus

10: God atmosfære, ‘privat’ lokale med god, faglig, og personlig betjening.
27-12-2017, Roskilde

10: Vi blev mødt med stor hjælpsomhed, venlighed og forståelse.
21-12-2017, Roskilde

10: Super service. Venlig og god betjening af faglig godt personale.
21-12-2017, Fredericia

10: Fordi der blev lyttet til mine kommentarer m.v.
17-12-2017, Nærum

10: Det er fordi at i har en dygtig og sympatisk mand i Faisal!!! 🙂
13-12-2017, Esbjerg

10: Det var en ok oplevelse.
13-12-2017, Roskilde

8: Venlig og imødekommende behandling.
13-12-2017, Birkerød

10: Kompetent, hjælpsom og venlig ved høreundersøgelse. Svarer villigt på spørgsmål, giver klare instruktioner og giver sig tid. Inviterer til besøg om nødvendigt.
13-12-2017, Nærum

10: Det kan da i hvert fald ikke være fordi jeg var godt tilfreds, vel? 😉
12-12-2017, Aabenraa

8: God service.
10-12-2017, Hillerød

10: Rigtig god behandling, og fagligt rigtig god.
06-12-2017, Hørsholm

8: Det kunne ikke blive bedre.
06-12-2017, Birkerød

10: Venlighed og imødekommenhed.
06-12-2017, Roskilde

9: Godt tilfreds, og god service.
06-12-2017, Gilleleje

10: Fordi alting har virket.
06-12-2017, Viborg

9: Jeg var meget tilfreds med oplevelsen.
01-12-2017, Hørsholm

10: Utrolig flot service og gode individuelle testmuligheder for afprøvning, samt tilpasning af forskellige høreapparater.
29-11-2017, Frederiksberg

7: Det jeg mener, er at man skal vænne sig til det.
29-11-2017, Odense

9: Parvaneh!
29-11-2017, Hørsholm

9: Meget venlig betjening og interesse. Tak.
28-11-2017, Hørsholm

10: Hørespecialisten hos Thiele i Randers var særdeles grundig med test og meget venlig, i modsætning til tidligere afd, jeg har gået hos de sidste 8 år.
22-11-2017, Randers

8: Da der ikke er nogen negativ eller uvildighed fra betjeningen eller behandleren vedr. vejledning og lydhørighed til kunden må karakteren blive som jeg nu har givet.
22-11-2017, Roskilde

10: Imødekommende og venlig. Gjorde meget ud af, at de skulle passe rigtigt, og det gør de. Er betydeligt bedre end dem jeg havde.
17-11-2017, Slagelse

10: Det var en dejlig oplevelse og meget personlig betjening.
16-11-2017, Herning

10: De var meget flinke og hjælpsomme i butikken og ved høreprøven.
15-11-2017, Aarhus

10: Mette er dygtig og tillidsvækkende. Hun stresser ikke, og har tilsyneladende god tid og tålmodighed.
15-11-2017, Kgs. Lyngby

10: Meget tilfreds med betjening og høreprøve.
09-11-2017, Randers

9: Jeg fik en meget kompetent og venlig behandling.
08-11-2017, Birkerød

7: Tilfreds med betjening.
08-11-2017, Fredericia

10: Professionel instruktion og vejledning.
08-11-2017, Ribe

10: God, medlevende og professionel service.
08-11-2017, Silkeborg

5: God betjening, men dårlige lokaler. Meget småt og værre er, lyde trænger tydeligt igennem fra butikken foran. Det gør høreprøver vanskelige.
04-11-2017, Esbjerg

9: God og grundig behandling.
01-11-2017, Kolding

10: Parvaneh var en fantastisk dejlig, venlig, og hjælpsom person, der fik mig til at vælge jer. Virkelig god service.
01-11-2017, Hørsholm

10: Sødt og rart personale. Omhyggelig undersøgelse.
28-10-2017, Gilleleje

7: 7 har jeg givet, da jeg stadig har problemer med at skelne stemmer og med at høre hvad der bliver sagt på fjernsynet.
20-10-2017, Aarhus

8: Har fået en god behandling.
13-10-2017, Birkerød

10: En god oplevelse hvor jeg fik en god behandling.
18-10-2017, Odense

10: Fordi jeg har været rigtig godt tilfreds, og ikke følte at det blev trukket ned over hovedet på en.
17-10-2017, Odense

10: En sød og dygtig medarbejder.
13-10-2017, Odense

9: Butikken i Thiele i Randers er en meget hjælpsom forretning, og en dygtig audiolog.
12-10-2017, Randers

10: Overmådelig god betjening hele vejen. Dejligt også at få mulighed for at prøve forskellige typer af høreapparater.
12-10-2017, Frederiksberg

10: Altid tilstede og imødekommende og altid villig til at hjælpe.
11-10-2017, Amager

9: God service med opfølgning på udleveret høreapparat. God og langvarig instruktion, meget positivt.
11-10-2017, Aarhus

10: Forhøjet livskvalitet.
11-10-2017, Brønderslev

10: Virkelig omhyggelig og professionel betjening. Rar tillige.
10-10-2017, Aarhus

8: Jeg synes lyd bekvemmelighed er lidt svingende.
10-10-2017, Herning

10: Jeg er så glad for hele forløbet. Super god service af altid smilende personale.
10-10-2017, Aarhus

God og korrekt betjening, tilmed venlig.
23-09-2017, Nærum

Overordentlig god betjening.
20-09-2017, Frederiksberg

Venlig og kompetent betjening.
13-09-2017, Hørsholm

Super professionelt og imødekommende personale.
13-09-2017, Frederikssund

Meget omhyggelig og sød betjening.
07-09-2017, Fredericia

Sådan oplever jeg det.
06-09-2017, Ribe

Jeg fik god information.
07-09-2017, Skagen

På grund af ferie, er jeg blevet betjent i både Brønderslev og City Syd, Aalborg, af 2 utroligt kompetente og hjertevarme, omsorgsfulde kvinder (Anette og Mette)
31-08-2017, Brønderslev

God service og tålmodighed.
30-08-2017, Roskilde

De sødeste piger!
30-08-2017, Roskilde

Virkede vidende om tingene. Lyttende og forklarende. Empatisk.
30-08-2017, Birkerød

Vi fik en meget fleksibel, imødekommende og faglig service.
30-08-2017, Hørsholm

Sød og grundig information.
16-08-2017, Ribe

God og venlig modtagelse og forklaringer om, hvordan man behandler apparaterne.
16-08-2017, Ribe

Jeg har fået opfyldt et behov.
Og desuden giver jeg mig ikke af med at anbefale et produkt fremfor et andet. Jeg har ingen sammenligningsgrundlag.
16-08-2017, Herning

God service er blevet mindet om tiden på sms for at huske.
16-08-2017, Århus

Fordi at i yder en seriøs og høj grad af service, som kunde føler jeg mig vel i varetaget.
02-08-2017, Frederiksberg

Fordi I giver jer tid – jeg oplever, at jeg får en rigtig god og kompetent behandling hos jer.
11-08-2017, Birkerød

Når der er gået lidt mere tid kan jeg bedre bedømme om produktet lever op til firmaets anprisninger.
09-08-2017, Hørsholm

Fra første øjeblik følte jeg, at være det rigtige sted med mit problem. Høflig og vidende personale i alle hensigter.
03-08-2017, Gråsten

Fra første øjeblik følte jeg, at være det rigtige sted med mit problem. Høflig og vidende personale i alle hensigter.
03-08-2017, Gråsten

I yder en seriøs og høj grad af service, som kunde føler jeg mig vel i varetaget.
02-08-2017, Frederiksberg

Jeg synes man bliver godt behandlet i gråsten
02-08-2017, Gråsten

Jeg har aldrig før fået at vide så meget om hørerapperater, som hos jer, og så den service man fik
11-07-2017, Hørsholm

Jeg har fået en meget fin behandling, og jeg hører bedre.
11-07-2017, Hørsholm

Fordi jeg har fået en god vejledning og en god betjening af en meget flink og rar dame
11-07-2017, Ribe

Betjeningen i butikken var yderst venlig og hjælpsom. Jeg fik et indtryk af en person der var dygtig til sit arbejde og havde en stor interesse i, at jeg fik hvad jeg havde brug for samt at det virkede.
05-07-2017, Ribe

Venlig og imødekommende , god service.
05-07-2017, Vejen

Jeg er meget tilfreds med hele processen omkring mit køb af høreapparater. Mine spørgsmål besvaret kort og kvalificeret, og det samme gælder test m.v. ved besøgene.
05-07-2017, Gråsten

Jeg syntes det var en god behanling jeg fik.
05-07-2017, Valby

Jeg er tilfreds
22-06-2017, Hobro

God og omhyggelig rådgivning
14-06-2017, Kgs. Lyngby

Jeg har været tilfreds. Har ikke prøvet andre steder.
17-06-2017, Vejen

Venlig og Seriøs Betjening!
09-06-2017, Amager

Mit test periode forløb fint og Mette gjorde alt, hvad hun kunne for at få det til at fungere for mig.
09-06-2017, Kgs. Lyngby

God service,omhyggelig forklaring.
07-06-2017, Frederikssund

Fordi jeg mener det.
07-06-2017, Århus

Meget behagelig og kvalificeret behandling af Vibeke.
07-06-2017, Gråsten

Rigtig god personale. Søde og dygtige.
07-06-2017, Fredericia

Jeg var rimelig godt tilfreds. Er lidt træt af at der ikke er åben hver dag.
07-06-2017, Fredericia

Det er fordi jeg har fået en rigtig god oplevelse med jeres dygtige hørespecialist.
07-06-2017, Hørsholm

Der var mangelfuld viden om App og dex.
06-06-2017, Fredericia

Kompetent rådgivning.
06-06-2017, Kgs. Lyngby

Kompetent og meget venlig betjening.
25-05-2017, Hørsholm

Betjeningen var som forventet.
02-05-2017, Gilleleje

Det er det bedste høreapparat jeg har prøvet.
13-04-2017, Odense

God debat, brugervenlig teknisk viden og information.
12-04-2017, Kgs. Lyngby

Utrolig venlig og hjælpsom behandling
12-04-2017, Kalundborg

Det er den bedste vejledning og betjening jeg har fået vedr. høreapparater, priserne er OK. Søde og dygtige medarbejder med et smil på læberne fra først til sidst.
05-04-2017, Hørsholm

Mit i-øret apparat er utilfredsstillende på grund af manglende luftkanal, som bevirker dels hurtig tilstopning af filter, og dels støj fra spisning m.v. Er blevet forklaret med høretabets størrelse.
29-03-2017, Hadsund

Det er den bedste service jeg nogensinde fået
05-04-2017, Hørsholm

Venlige betjening , god information og man få svar på alle de spørgsmål man har
05-04-2017, Kgs. Lyngby

Jeg har været meget tilfreds med den service jeg har modtaget.
29-03-2017, Hørsholm

God og tillidsfuld rådgivning. Stor forståelse af det konkrete høreproblem
29-03-2017, Kgs. Lyngby

Jeg er tilfreds med mine nye høreapparater og den service jeg har fået.
29-03-2017, Frederikssund

Fantastisk god personlig service, virkelig venlig personale.
22-03-2017, Gråsten

God information god tid
18-03-2017, Nærum

Fordi der var tid.Spørgsmål blev besvaret,så det var til at forstå. Mine “fornemmelser”,(brød mig ikke om beyond),blev straks accepteret.Det var rart??
15-03-2017, Birkerød

Betjeningen var som forventet
22-04-2017, Gilleleje

Det bedste høreapparat jeg har prøvet
13-04-2017, Odense

Super betjening, forståelse for mine behov i justering og opsætning.
24-03-2017

29-03-2017: Jeg har været meget tilfreds med den service jeg har modtaget.

15-03-2017: Fordi der var tid. Spørgsmål blev besvaret, så det var til at forstå. Mine “fornemmelser”,(brød mig ikke om Beyond),blev straks accepteret. Det var rart??

15-03-2017: Alt har været højst tilfredsstillende – både betjening og apparat !

15-03-2017: Jeg er blevet modtaget professionelt og fået god vejledning

14-03-2017: Jeg syntes der blev hørt efter de ønsker jeg havde og det ikke bare var et salg der. Var igang

08-03-2017: Fin og omhyggelig service og betjening

01-03-2017: Meget venlig og meget omhyggelig betjening.

22-02-2017: Passer til jer.

14-02-2017: Følte mig godt behandlet

14-02-2017: Super behagelig betjening og god vejledning og kvalitet

14-02-2017: Reel betjening og professionel betjening

07-02-2017: Det kan ikke gøres bedre.

01-02-2017: Meget venlig og god betjening Perfekt.

01-02-2017: Jeg er tilfreds med mine apperater

18-01-2017: Det var bare dårligt..??

18-01-2017: Venlig betjening

10-01-2017: Sælger er tip top

10-01-2017: Fordi jeg fik en rigtig god behandling og der var tid til at forklare mig det hele. Rigtig søde medarbejdere.

02-01-2017: Service

02-01-2017: God service, venlig og kompetent betjening og fair pris.

03-01-2017: Kort ventetid, grundig undersøgelse, venlig og omhyggelig service hele vejen igennem.

10-01-2017: Det var en god oplevelse, stille og roligt, alt virkede meget professionelt. Høreapparatet er super godt.

23-12-2016: Fantastisk fin og kompetent behandling fra Bente Thidemann.

23-12-2016: God service

10: Super god service, meget kyndig vejledning, gode høreapparater, og fornuftige priser og betalingsmuligheder.
05-12-2018, Frederikshavn

8: 8 er givet pga. støj i lokalerne. Ved høreprøven var der generende støj fra venterum – høj tale samt døre der går op og i. Jeg mener det må forventes at prøverummet er fuldstændig lydtæt og det har jeg oplevet andre steder.
05-12-2018, Hørsholm

9: Jeg føler, at jeg fik en god og vejledning og information.
05-12-2018, Ikast

9: Jeg blev mødt af naturlig professionalisme og viden. Alle mine spørgsmål blev besvaret uden tøven og tilfredsstillende.
06-12-2018, Odense

9: Super venlig og informativ behandling og information.
06-12-2018, Roskilde

9: Fin og flot service, men lidt for travlt.
09-12-2018, Nærum

10: Jeg kunne selv bestemme hvilket apparat jeg ville prøve. Jeg synes at betjeningen var perfekt. Jeg har ingen glæde af selskab eller comfort programmerne. Det gør ikke noget, for universel er meget fint.
09-12-2018, Vejen

10: Har fået megen god hjælp af Mette Sørensen som har givet god information og gode råd.
30-11-2018, Kgs. Lyngby

10: Det var vanskeligt at finde det helt rigtige høreapparat, men Bente var vedholdende uden at være påtrængende. Gennem hele processen var det klart, at jeg kunne have stoppet nårsomhelst. Og resultatet er rigtig godt!
29-11-2018, Aarhus

10: Hørespecialisten var meget behagelig at snakke med og hun lyttede til en. Så derfor får hun 10 tal. 😀
28-11-2018, Silkeborg

10: God modtagelse. God vejledning. Helt igennem tak.
28-11-2018, Vejen

9: Behagelig og god oplysende orientering. Føler mig “godt klædt på” til tilvænning til apparatet.
28-11-2018, Aalborg

10: Jeg har en god ven, der har talt så varmt om sin oplevelse med Hørespecialisten. Jeg kan kun give ham ret, og jeg vil anbefale til andre.
21-11-2018, Fredericia

10: Hørespecialist Bente Thidemann var meget omhyggelig, og fortalte om alt.
21-11-2018, Aarhus

10: De var utrolig flinke, og det var behageligt at være der.
19-11-2018, Vejen

8: Jeg er meget tilfreds med min forbedrede høreevne, men det var også den dyreste mulighed. Senere har jeg tænkt på, at jeg egentlig gerne ville have hørt mere detaljeret om hvad der var forskel på de tre dyreste muligheder, derfor “kun” et 8-tal.
17-11-2018, Viborg

8: God og let forståelig gennemgang af høretest og høreapparater.
14-11-2018, Brønderslev

10: Jeg fik svar på mine spørgsmål, følte der var god tid og venlig betjening.
12-11-2018, Ribe

10: Meget kompetent betjening – fantastiske høreapparater som har givet lyden af musik en helt anden dimension, som jeg har savnet.
08-11-2018, Aarhus

10: Fordi jeg er tilfreds, med den måde jeg er jeg er blevet behandlet på.
07-11-2018, Gråsten

10: Fordi vi er blevet betjent af en dygtig ekspert. Mette Rahbek har været tålmodig, dygtig, har fundet det rette apparat og er meget tilfreds med den betjening vi har fået og løsningen er perfekt.
07-11-2018, Randers

6: Ikke helt tilfreds med resultat, hvor lydoplevelsen er lidt utilfredsstillende og specielt generende genlyd inde i hovedet, som åbenbart skal tilvænnes. Erkender stor tålmodighed med forsøg med alternativt kvalitet og tilpasning af ørepropper, men stadig ikke super resultat.
07-11-2018, Roskilde

9: Fin behandling, men toppen er, at de gjorde opmærksom på, at helbredstillæg kan man få, selvom man har ejendom, det er indtægten, der bestemmer. Det har allerede givet os mange fordele, ældrecheck, tilskud til tandlæge, apotek, fodbehandling osv. 1000 tak.
07-11-2018, Skive

10: Positiv, omhyggelig og kompetent behandling.
07-11-2018, Nærum

10: Jeg er blevet fint orienteret, og har fået svar på mine spørgsmål.
01-11-2018, Viborg

9: Venlig og dygtig betjening, som lyttede til hvad jeg sagde.
01-11-2018, Hørsholm

10: Grundig høretest. God information. Sødt og imødekommende personale.
31-10-2018, Birkerød

9: God behandling og en forklaring på hvordan man får sat dem i ørene.
31-10-2018, Roskilde

10: Venlig betjening, men jeg skal på fredag have justeret mine apparater. Det kniber for mig at indstille dem korrekt.
29-10-2018, Nærum

9: Jeg er i alle årene blevet super godt behandlet, og de er søde og rare.
24-10-2018, Gråsten

10: Det var en god og høflig betjening samt nogle gode råd. Han kunne godt sætte sig ind i, hvad der skulle justeres på, selvom han ikke selv havde det. Vi fik nogle gode snakke om, hvad det forskellige betød og så videre.
17-10-2018, Viborg

7: Er rimelig tilfreds. Lidt ved det venstre som der nok skal korrigeres.
19-10-2018, Fredericia

8: God behandling og vejledning.
10-10-2018, Skagen

10: Kan høre lyde som jeg ikke før har hørt. Kan høre TV så også andre kan være i stuen. Fik en professionel behandling i butikken.
10-10-2018, Skagen

10: Jeg har fået en ualmindelige professionel behandling af jeres medarbejder.
10-10-2018, Frederiksberg

7: Jeg fik ikke alt med som stod på fakturaen, men ingen forklaring. I brugsanvisning står der hvad der fulgte med høreapparatet, der mangler 2 ting. Jeg vidste ikke der var rød og blå på høreapparaterne, så jeg har haft svært ved at sætte høreapparaterne på plads, men det er bedre nu hvor jeg læst dette.
04-10-2018, Frederikssund

10: God forklaring om apparaterne.
01-10-2018, Gråsten

10: Jeg har ikke for vane at anbefale noget som helst til mine venner.
27-09-2018, Kgs. Lyngby

10: God betjening.
26-09-2018, Aarhus

10: Flink rar og meget professionel betjening.
26-09-2018, Aarhus

10: Jeres service er i top, men jeg er af den opfattelse, at man får et bedre høreapparat fra den offentlige sektor, med formstøbte ørepropper og lydtætte høreprøve rum.
26-09-2018, Birkerød

10: Godt tilfreds.
26-09-2018, Aarhus

10: God og venlig betjening.
24-09-2018, Frederikshavn

10: Jeg fik meget kompetent information.
20-09-2018, Frederiksberg

10: Fantastisk sød pige og god behandling, alt sammen til ug.
19-09-2018, Odense

10: Christina var umådelig sød, tålmodig og hjælpsom.
19-09-2018, Birkerød

10: You’re the best.
19-09-2018, Kgs. Lyngby

10: Venlig og grundig høretest.
19-09-2018, Kalundborg

10: Det var en dejlig og god service, jeg har fået begge gange jeg har været hos Tahi Ghasemi, i Rosengårdscentret.
13-09-2018, Odense

7: Ved ikke.
11-09-2018, Roskilde

10: Venlig betjening af professionel personale.
06-09-2018, Ribe

9: God, venlig og saglig, samt evne til at tilrette efter mine behov.
05-09-2018, Odense

7: For lange ventetider (grundet sygdom).
05-09-2018, Gilleleje

10: Betjent af en meget kompetent og yderst venlig audiolog (Ticiana Borges). Og høreaparaterne fungerer til fuld tilfredsstillelse.
05-09-2018, Frederiksberg

10: God behandling.
29-08-2018, Skagen

9: Rigtig god betjening.
29-08-2018, Taastrup

10: Fordi servicen er god, og billige høreapparater som kan anbefales til andre.
29-08-2018, Fredericia

10: Fremragende høreprøve og indstilling af høreapparatet.
29-08-2018, Kgs. Lyngby

9: Jeg havde i starten en del problemer med apparaterne, men personalet var altid parate til at hjælpe så det til sidst blev i orden – tak for det!
28-08-2018, Vejen

2: Fordi det hele kun gik ud på, hvornår I kunne få jeres penge af mig, virkelig trist, var tæt på at finde et andet sted.
28-08-2018, Odense

10: En god, venlig og kompetent rådgivning.
28-08-2018, Kgs. Lyngby

10: God behandling og hjælpsomme.
28-08-2018, Hørsholm

10: Kompetent, god og nærværende betjening.
16-08-2018, Odense

10: Er blevet behandlet med respekt for og hjælp til at anvende høreapparat – selvom jeg på ingen måde er glad for at skulle bruge dette hjælpemiddel.
09-08-2018, Gråsten

8: Overordnet fuld tilfredshed.
08-08-2018, Vejen

10: Jeg er virkelig glad, da jeg kan høre igen.
01-08-2018, Brønderslev

10: Meget omhyggelig høreprøve og rådgivning / tilpasning.
01-08-2018, Birkerød

9: God, omhyggelig og serviceminded behandling. Udlån af høreapparater var med til et godt valg af høreapparater.
01-08-2018, Hørsholm

8: Venlig kompetent service. Dog lidt svært at få overblik over forløbet.
01-08-2018, Randers

10: Fordi jeg fået en god betjening og det er god lyd.
25-07-2018, Løgumkloster

10: Jeg fik en rigtig god betjening.
25-07-2018, Amager

10: Omhyggelig og venlig betjening.
24-07-2018, Roskilde

10: Finn har været meget grundig og servicemindet – også uden for normal åbningstid.
18-07-2018, Herning

9: Jeg har fået en meget fin behandling i Valby.
18-07-2018, Valby

8: God behandling.
18-07-2018, Vejen

10: Meget professionel betjening.
18-07-2018, Kgs. Lyngby

8: I har fået denne karakter, fordi jeg er meget tilfreds med betjeningen og måden jeg blev guidet på. Da jeg ikke har noget at sammenligne med får i ikke 10.
18-07-2018, Silkeborg

9: En helt igennem kompetent rådgivning og ekspedition.
15-07-2018, Frederiksberg

9: Prøvet forskellige men dette er det bedste for mig.
12-07-2018, Kolding

10: Super god service. God Tahi.
11-07-2018, Odense

10: Jeg synes det er svært med høreapparater. Jeg ville forklare, at jeg er tilfreds, men det måtte de selv finde ud af.
11-07-2018, Amager

10: Altid god og hjælpsom betjening.
07-07-2018, Amager

9: Fordi det er blevet godt.
04-07-2018, Kjellerup

7: Fordi jeg grundliggende er skeptiker og pessimistisk, og lidt jyde siger min kone.
04-07-2018, Roskilde

7: Rar betjening. Gode lokaler nem adgang.
04-07-2018, Kjellerup

10: Venlig og sød betjening.
04-07-2018, Aarhus

9: Venlig og tålmodig betjening. Høreapparater der fungerer.
04-07-2018, Aarhus

8: Jeg blev betjent af Anette Ishøy og blev rigtig godt behandlet.
04-07-2018, Skagen

7: Betjeningen har hele vejen igennem været meget hjælpsom og venlig, men apparaterne fungerer jo stadig ikke optimalt, og der opstår stadig mærkelige og generende hændelser.
30-06-2018, Hørsholm

9: I var så søde og havde god tid. I forklarer så jeg forstår det.
28-06-2018, Vejen

8: God vejledning.
28-06-2018, Ribe

10: Jeg fik en god service, og fik svar på det jeg havde at spørge om. Smilende og venligt personale.
27-06-2018, Amager

10: Meget behovsorienteret.
27-06-2018, Nærum

8: Hun er en flink og dygtig ekspedient.
20-06-2018, Brønderslev

10: God betjening og gode forklaringer under hele forløbet.
20-06-2018, Frederikssund

10: Det har været en tilfredsstillende oplevelse.
20-06-2018, Birkerød

9: Troværdig og behagelig betjening.
20-06-2018, Vejen

10: Professionel og behagelig betjening.
13-06-2018, Frederiksberg

10: Helt igennem venlig og kompetent betjening.
13-06-2018, Fredericia

10: Simpelt hen fordi kundebetjeningen er helt i top.
13-06-2018, Odense

10: Personalet var, som jeg håbede, søde, imødekommende og professionelle.
08-06-2018, Nærum

10: Jeg synes, at jeg fik den bedste betjening jeg kunne få.
07-06-2018, Nærum

10: Fordi Charlotte gjorde alt for at man kunne blive tilfreds, hun ringede også til en Thomas som også gjorde alt. Derfor giver jeg 10/10.
06-06-2018, Ribe

10: Min kontaktperson Tine har haft stor forståelse for mit høreproblem, og uden at pådutte mig det dyreste har vi sammen fundet frem til en god løsning. Jeg har på intet tidspunkt følt mig presset til at købe. Opfølgningen har været i top sammen med brugsforklaringen af apparatet.
06-06-2018, Taastrup

10: Nærvær og forståelse.
06-06-2018, Haderslev

5: Høreapparatet på højre øre er svært at indsætte (dårlig tilpasning? dårlig og upræcis afstøbning af øregangen?) Venstre øre virker fint!
30-05-2018, Frederiksberg

10: En meget kvalificeret og omhyggelig betjening og en behagelig atmosfære.
30-05-2018, Aarhus

10: I var grundige, omhyggelige med at forklare, altid god tid og utroligt søde og veloplagte. Tak for det.
30-05-2018, Birkerød

10: God og informativ behandling.
28-05-2018, Hørsholm

8: Det har været og god betjening, men jeg er ikke enig i jeres honorar politik og prisen – samt det ser ud til, at det bliver mere besværligt at få apparatet serviceret.
24-05-2018, Valby

10: Professionel og venlig betjening.
23-05-2018, Kgs. Lyngby

10: Har fået en meget god behandling og en god information, samt service.
16-05-2018, Randers

10: Det var en meget grundig og meget venlig betjening.
16-05-2018, Gilleleje

10: Jeg var til høreprøve mandag og allerede torsdag havde jeg mine høreapparater, da jeg skulle til USA fik jeg en afbudstid. Det var bare dejligt – kun ros til jer.
09-05-2018, Roskilde

9: Det er en god betjening, og et venligt personale.
09-05-2018, Ribe

10: Undersøgelsen var meget grundig, audiologen var meget kompetent og behagelig, og der var utrolig fin opfølgning på undersøgelsen. Bare super oplevelse!
03-05-2018, Silkeborg

9: Fuld tilfredshed.
03-05-2018, Gilleleje

10: Hurtig, venlig og lettilgængelig.
02-05-2018, Vejen

8: Bare god service.
02-05-2018, Frederiksberg

10: Fordi jeg føler mig godt behandlet og fagligt vejledt til at vælge produkt.
02-05-2018, Herning

10: I Taastrup sidder der en meget kompetent og venlig dame, der leverer stor service. Tine er meget omhyggelig, og lytter til kunden og reagerer på spørgsmål og problemer.
02-05-2018, Taastrup

10: En god oplevelse. Har tidligere prøvet anden hørespecialist, men følte mig i meget mere professionelle hænder her. Så jeg er absolut tilfreds med både service, opfølgning og behandling.
27-04-2018, Roskilde

10: Rigtig god behandling, grundig forklaring, meget behjælpelig.
26-04-2018, Ikast

9: Super service – god rådgivning og tålmodighed for at nå frem til det rigtige for mig.
25-04-2018, Viborg

10: Jeg fik en god betjening. Høreapparaterne var meget gode.
25-04-2018, Odense

10: Rigtig god betjening, virkelig flinke og rare medarbejdere. Fin, fin service. Alt ok.
18-04-2018, Roskilde

10: For god betjening, og fik svar på mine spørgsmål.
11-04-2018, Vejen

9: Venlig betjening og rimelig tilfreds med den.
10-04-2018, Odense

10: Meget god behandling.
31-03-2018, Ribe

10: Flinkt og behageligt personale. Man bliver godt orienteret om hvad der skal ske.
30-03-2018, Roskilde

9: Behandleren gjorde et grundigt stykke arbejde. Testede flere ting end jeg har prøvet tidligere. Havde god tid og var venlig.
28-03-2018, Taastrup

9: Betjeningen var venlig og kompetent; man mærkede at det var levende mennesker man havde at gøre med.
28-03-2018, Aarhus

9: Jeg fik en god og seriøs behandling. Vil anbefale forretningen i Viby til andre. At det ikke løste mit høreproblem 100 % er en anden sag.
23-03-2018, Aarhus

10: Venlig og super god betjening, yderst professionel betjening.
22-03-2018, Silkeborg

9: Lyttende, god service og imødekommenhed.
22-03-2018, Gilleleje

10: Fin servicering.
22-03-2018, Aarhus

9: Jeg har fået anbefalet Widex Beyond 440 og tog den nærmeste butik. Hørespecialisten, Christina, gav god service, var grundig og virkede kompetent til sit arbejde.
21-03-2018, Brønderslev

9: Jeg fik en meget grundig information om høreapparaterne af chef og medarbejderne.
21-03-2018, Frederikssund

9: Venlig og imødekommende betjening.
08-03-2018, Vejen

10: Virkelig kompetent “høredame”, kan kun anbefales. Hun overholder også tiden. Sød og intet pres fra hendes side. Tak.
07-03-2018, Lyngby

6: Selve processen med tilpasning af høreapparatet var godt nok.
01-03-2018, Hillerød

9: Personalet er dygtige og flinke.
28-02-2018, Vejen

10: Jeg fik en virkelig god betjening.
28-02-2018, Odense

8: Professionel behandling.
28-02-2018, Aarhus

10: Jeg er grundlæggende tilfreds med Charlotte Skou van Aller Bøgs arbejde.
28-02-2018, Gilleleje

10: For at høre bedre.
28-02-2018, Esbjerg

10: Fordi der absolut ikke er grund til at give andet.
22-02-2018, Gilleleje

10: Grundigt tjek og venlig betjening.
21-02-2018, Hørsholm

9: God service og kvalificeret rådgivning.
21-02-2018, Birkerød

9: Venlig og kompetent medarbejder.
21-02-2018, Gilleleje

7: Jeg har problemer med at vænne mig til de nye apparater. Jeg har haft høreapparater i over 10 år, men med åbne propper. Jeg har bedt om at få justeret venstre øreprop, da den føles for stor. Jeg har dog ikke hørt nærmere, så det venter jeg stadig på.
21-02-2018, Kolding

10: Meget behagelig og kompetent betjening. Det er mit tredje sæt apparater fra forskellige leverandører.
19-02-2018, Gilleleje

Hørespecialisten var venlig og imødekommende, var lyttende og virkede kompetent og gav en forståelig præsentation af muligheder.
19-02-2018, Randers

10: Jeg kan høre igen og det er gratis. God behandling samt hurtig ekspedition.
18-02-2018, Odense

9: Fik en meget fin og grundig behandling. Men havde forventet at få en faktura med hjem. Det var trods alt kr. 9.580 der skulle betales. Prisen for behandling kat. 05 er også lige vel høj sammenlignet med hvad jeg tidligere har betalt.
15-02-2018, Nærum

7: Det var en god oplevelse.
14-02-2018, Gilleleje

10: En fantastisk grundighed og meget imødekommende behandling og service.
14-02-2018, Nærum

10: Følte mig rigtig godt behandlet, ingen spørgsmål der ikke blev besvaret.
14-02-2018, Aarhus

10: Professionelt, omsorgsfuldt, tålmodigt.
14-02-2018, Hørsholm

10: Jeg blev behageligt behandlet, og er yderst tilfreds.
14-02-2018, Nærum

10: Følte mig rigtig behageligt behandlet. Og der var tid.
14-02-2018, Nærum

9: Det endelige resultat er endnu en lille smule svingende, men jeg agter at komme tilbage og forsøge med endnu en mindre justering.
08-02-2018, Taastrup

10: Fordi de er rigtige gode er meget glade for dem.
07-02-2018, Gilleleje

10: Meget grundig tilpasning og opfølgning. Personalet virkede meget positive og oprigtige engageret i at tilpasningen blev foretaget helt korrekt. Det eneste “negative” var, at jeg ikke helt var klar over hvordan apparaterne faktisk tog sig ud, i mine ører. (“Helt”-Inde-I-Øret-Apparater). Synes de var væsentlig større end jeg havde forventet. Men lyden og ekstra-udstyret som jeg selv ønskede opvejer dog størrelsen på apparaterne betragteligt. Det vil dog stadigt være ønskeligt, at der arbejdes på at kunne gøre trådløse apparater betydeligt mindre.
07-02-2018, Aarhus

10: Jeg får altid en perfekt service, når jeg har problemer.
01-02-2018, Frederikssund

9: En professionel og venlig betjening. Lidt kludder med tidsbestillingen og ventetid.
31-01-2018, Odense

9: Jeg fik en god behandling og en grundig undervisning i brug af de nye høreapparater.
31-01-2018, Ribe

10: Jeg var meget skeptisk, men blev hurtigt overbevist og vejledt på en super positiv og god måde.
24-01-2018, Frederiksberg

10: Super søde og professionelle, jeg kan varmt anbefale stedet!
24-01-2018, Amager

10: God, effektiv og venlig behandling.
24-01-2018, Kgs. Lyngby

10: Fordi jeg fik rigtig god betjening.
24-01-2018, Brønderslev

6: Dansk HøreCenter og jer.
24-01-2018, Hørsholm

10: God behandling.
19-01-2018, Gilleleje

10: Meget grundig og omsorgsfuld, professionel behandling.
17-01-2018, Birkerød

9: Det har bare fungeret på allerbedste vis hele vejen igennem!
17-01-2018, Hadsund

10: Jeg er meget tilfreds med betjeningen.
11-01-2018, Hadsund

7: Jeg kom ind før tid pga defekt høreapparat, som ikke var købt hos jer. Det var dejligt at jeg kunne komme før tid, men orienteringen om mine nye høreapparater var mangelfuld.
10-01-2018, Vejen

10: Venlig og lytter med tålmodighed til mine spørgsmål.
10-01-2018, Silkeborg

10: God betjening.
10-01-2018, Odense

10: Søde mennesker og supersøde behandling.
08-01-2018, Hørsholm

6: Den er kraftigere i lyden. Kan nemmere forstå samtalerne når man sidder sammen med flere.
07-01-2018, Esbjerg

10: Fin og meget kvalificeret undersøgelse og meget imødekommende og hjælpsom betjening. En positiv oplevelse alt i alt!
04-01-2018, Hørsholm

8: God gennemgang af produktet.
04-01-2018, Ribe

9: Jeg blev betjent rigtig fint fra A til Z, fik god vejledning. Dog, når jeg ikke kan give “10” er det fordi der var håndværkerstøj fra naboforretningen, da jeg fik taget høreprøve første gang, og det var ikke optimalt, selv om håndværkerne på opfordring holdt en pause.
30-12-2017, Esbjerg

9: Kan ikke se nogen berettigelse for de vanvittigt høje priser.
28-12-2017, Aarhus

10: Dejlig person med udstråling.
28-12-2017, Roskilde

10: Sublim betjening.
28-12-2017, Gilleleje

10: I giver en høflig, saglig, og helt igennem professionel behandling.
27-12-2017, Roskilde

9: Godt oplyst om høreapparater. Virkelig god demonstration. Så jeg var sikker på mit valg.
27-12-2017, Aalborg

10: Parvaneh er meget, meget dygtig og vil gøre alt for, at vi bliver tilfreds med vores nye apparater. Det har været en positiv oplevelse.
20-12-2017, Hørsholm

10: Meget venlig hjælp. God og anvendelig vejledning.
13-12-2017, Vejen

8: God behandling.
13-12-2017, Amager

9: Meget venlig og professionel.
13-12-2017, Hillerød

10: Venlig behandling og god forklaring.
13-12-2017, Silkeborg

9: Jeg er godt tilfreds. Men afventer med mit 10-tal, for at se hvor let det er at går den nødvendige service efterfølgende!
12-12-2017, Silkeborg

10: Fra første dag, er jeg blevet modtaget på den mest behagelige måde. Budt velkommen med smalltalk og kaffe på kanden. God tid og tålmodighed. Omhyggelige anvisninger.
01-12-2017, Ribe

10: Venlig, dygtig, informativ, og omsorgsfuld behandling.
06-12-2017, Hørsholm

8: Servicen var i top, men de to første apparater var defekte. Først appen, og så wi-fi.
06-12-2017, Nærum

10: Kompetent betjening.
06-12-2017, Ribe

10: Damen var meget sød og imødekommende.
06-12-2017, Frederiksberg

10: Det er det bedste jeg har oplevet længe.
01-12-2017, Odense

10: Fordi jeg er meget tilfreds.
29-11-2017, Randers

8: God vejledning.
29-11-2017, Løgumkloster

8: Får svar på spørgsmål uden at få en lang forelæsning som bare forvirrer. Høflig og venlig betjening. Bliver ikke talt ned til.
28-11-2017, Silkeborg

10: Ualmindelig venlig og kompetent betjening ved Tahi. 🙂
22-11-2017, Fredericia

10: Ok behandling.
22-11-2017, Odense

8: Venlig og kompetent betjening.
22-11-2017, Roskilde

8: Jeres reklamer svarer ikke til det forventede.
18-11-2017, Nærum

8: Fin og god behandling.
16-11-2017, Kalundborg

10: Meget venlig betjening. Stor imødekommenhed og hjælpsomhed.
15-11-2017, Hørsholm

8: Har en tid og venter.
15-11-2017, Herning

10: Fordi betjeningen var flink og kompetent.
04-11-2017, Kgs. Lyngby

8: Jeg var yderst tilfreds med den dame, der stod for undersøgelsen. Hun virkede dygtig og gav præcise svar på alle spørgsmål. Jeg er dog ikke glad for, at jeg endnu ikke har modtaget batterier, da det er 14 dage siden, at jeg fik høreapparat.
09-11-2017, Kalundborg

8: Fordi betjeningen er ok.
08-11-2017, Roskilde

10: God personlig og faglig betjening.
08-11-2017, Hørsholm

10: God behandling.
08-11-2017, Aarhus

9: Hun virker professionel.
03-11-2017, Kgs. Lyngby

10: Fordi det var en god betjening og jeg kunne høre efter at have fået apparaterne.
01-11-2017, Hørsholm

10: Har været yderst hjælpsom og forstående, ved at vi ikke fandt den optimale indstilling første gang, så efter et par justeringer, tegner det sig til at blive rigtig godt.
25-10-2017, Vejen

10: Apparaterne er ok, og betjeningen er helt i top.
19-10-2017, Valby

10: Betjening god – tilpasning perfekt. Nemme at sætte på plads. Indstilling fin. Fjernbetjening virkelig god.
18-10-2017, Skagen

10: Fik en professionel behandling af en meget sød og venlig Annette.
18-10-2017, Nærum

10: Fin betjening, pæne lokaler.
13-10-2017, Hørsholm

8: Det er en stor forbedring for min hørelse, og især det lille ekstra apparat hvor man kan regulere hørelsen om man er i selskab, eller bare to personer.
13-10-2017, Nærum

10: Jeg er blevet modtager med smil og venlighed. Der var tid til en.
12-10-2017, Valby

10: Jeg glæder mig over fuglesangen og uret, der tikker.
12-10-2017, Løgumkloster

10: Jeg fik en god undersøgelse af min hørelse, og vurdering af mit behov for høreapparat.
12-10-2017, Ribe

10: Fordi jeg har fået en god vejledning og behandling.
11-10-2017, Hørsholm

9: Kompetent rådgivning. God service.
11-10-2017, Nærum

9: Forklaring og betjening OK.
11-10-2017, Haderslev

10: Bente Thidemann er bare fantastisk og professionel. Speech Mapping systemet er super og Bente betjener det super godt. Fantastisk super god oplevelse.
10-10-2017, Aarhus

10: Super service og kompetent rådgivning.
10-10-2017, Roskilde

Omhyggelig, professionel og positiv behandling.
30-09-2017, Kgs. Lyngby

Jeg er blevet hørt og taget alvorligt. Tine har forsøgt alt, uden diskussion, for at afhjælpe mine problemer med at streame musik, så det lyder ordentligt.
21-09-2017, Roskilde

Sød og venlig betjening.
20-09-2017, Taastrup

For meget S-lyd fra kvindestemmer, når jeg ser TV.
20-09-2017, Hørsholm

Meget venlige og imødekommende. Altid tid til spørgsmål og kompetente svar, alt i alt meget servicemindede.
11-09-2017, Gilleleje

Jeg har fået en god og venlig betjening, og svar på alt hvad jeg har spurgt om.
15-09-2017, Herning

God betjening.
07-09-2017, Hørsholm

Alt var godt nok.
06-09-2017, Roskilde

Hurtig og effektiv behandling – jeg kunne efter 2 dage komme tilbage med spørgsmål, som blev taget seriøst. En “fejl” på apparatet blev omgående rettet.
30-08-2017, Birkerød

Der har været imødekommenhed hele vejen, men processen har været lidt lang synes jeg. Vi er nu i gang med en yderligere tilpasning, i form af nye højttalere samt formstøbte ørepropper. Vi må krydse fingrene for, at det kommer til at virke.
30-08-2017, Hørsholm

Jeg vil rose jer for jeres tålmodighed ved os ældre. Jeg vil også rose jer for at I vil hjælpe hvis der er problemer fremover. Det kniber jo lidt med at huske, hvordan det nu var jeg skulle gøre.
30-08-2017, Nærum

Jeg er glad for, den omhyggelige gennemgang af Høreapparaterne, så lyden bliver rigtig for mig, og jeg forsøger, at blive fortrolig med en ny tid, men det er svært for mig at vænne sig til. Heldigvis er jeg altid velkommen hos min Hørespecialist i Hørsholm, hvor vi gennemgår lyden sammen igen.
30-08-2017, Hørsholm

God, effektiv, professionel behandling.
30-08-2017, Kgs. Lyngby

Tilfredshed med resultatet.
16-08-2017, Birkerød

Utrolig søde og hjælpsomme derinde, man går derfra med megen viden om de nye apparater.
09-08-2017, Amager

Fra første øjeblik følte jeg mig, at være det rigtige sted, med nit problem, høflig, og vidende personale i alle hensigter.
03-08-2017, Gråsten

Kunne måske få en bedre lyd i større forsamlinger.
02-08-2017, Amager

Fandt ud af gratis call til Beyond.
09-08-2017, Kalundborg

God og kompetent service, behagelig og venlig betjening. -og rimelig ventetid.
07-08-2017, Gråsten

Jeg har fået en meget fin betjening, og er meget tilfreds med mine apparater.
04-08-2017, Hørsholm

Utrolig søde og hjælpsomme derinde, man går derfra med megen viden om de nye apparater .
02-08-2017, Amager

Kunne måske få en bedre lyd i større forsamlinger.
02-08-2017, Amager

God information,venlig betjening ogmeget hjælpsom og gode råd.
17-07-2017, Kgs. Lyngby

Venlig, grundig, stressfri kundebetjening
13-07-2017, Nærum

Kompetent og venling betjening.
12-07-2017, Nærum

Jeg har modtaget en grundig og behagelig vejledning i apparatets brug fra første henvendelse og efterfølgende ved udlevering på demodagen og ved den endelig justering i butikken. Jeg glæder mig dog især over apparaternes funktionsmuligheder, der sammenholdt med mine tidligere apparater fra “det offentlige” markant har “løftet” mit høreniveau i selskaber og under ophold i naturen.
12-07-2017, Haderselev

Mette er supersympatisk og meget modtagelig for input, som hun let inkorporede i programmeringen. HUn forstod argumenter og pushede ikke voldsomt for egne løsninger.
13-07-2017, Kgs. Lyngby

For en god betjening og omhyggelig indstilling af de forskellige muligheder
07-07-2017, Gråsten

Professionel og altid god service
07-07-2017, Gråsten

super pro og venlig betjening.
06-07-2017, Tåstrup

Et venligt personale, god faglig service, minimal ventetid.
05-07-2017, Ribe

God Service.
05-07-2017, Randers

God oplevelse af hele processen omkring købet.
05-07-2017, Århus

Efter fire års frustration med et dårligt fungerende (og dyrt) høreapparat, mødte jer hos Ginni en faglig, kompetent og venlig betjening, og nu kan jeg igen høre fuglene synge, og, ikke mindst høre, hvad min kone siger mens fjernsynet kører. Man får hvad man betaler for, men jeg synes at pengene er godt givet ud. Det er jo et spørgsmål om livskvalitet!
23-06-2017, Amager

Venlig relevant service.
14-06-2017, Kgs. Lyngby

Venlig og hjælpsom betjening, faglig kompetent. Meget imødekommende.
14-06-2017, Odense

Den passer til jeres ydelse. Betjeningen i butikken er okay, men jeres apparater lever ikke helt op til forventningerne
09-06-2017, Ribe

Jeg er godt tilfreds! God, grundig og venlig behandling!
07-06-2017, Birkerød

I er venlige og forklarer grundigt! derfor!
07-06-2017, Amager

Jeg fik en ualmindelig god oplevelse og hjælp omkring mit høretab. Smilende og imødekommende ekspeditioner.
07-06-2017, Roskilde

Meget venlig og grundig behandling gennem hele forløbet.
07-06-2017, Nærum

Jeg har fået en meget god behandling og vil selv bruge denne forretning senere.
07-06-2017, Hadsund

Flinke og god viden.
07-06-2017, Aarhus

Super betjening og god kundepleje.
09-05-2017, Hørsholm

Efter en lang årrække med manglende ekspertise incl. audiologisk afd. er det aldeles opmuntrende efter kun 3 besøg hos hørespecialisten og nu med nye Widex apparater kan høre fuglefløjt og ikke mindst at min bedre halvdel nu kan nøjes med at stille spørgsmål EN gang. Jeg har til gode at opleve mine høreapparater i selskabelige sammenhænge ligesom korsang er en manglende oplevelse
03-05-2017, Randers

God service – rettet til flere gange
03-05-2017, Tåstrup

Super service hos Pavaneh i Hørsholm.
03-05-2017, Hørsholm

Betjeningen var som forventet
22-04-2017, Gilleleje

Det er det bedste høreapparat jeg har prøvet
13-04-2017, Odense

God info – behagelig betjening og hjælpsom med opstarten
05-04-2017, Nærum

Venlig og kompetent behandling
30-03-2017, Roskilde

Rigtig godt personale. Og virkelig sød specialist med humor og alvor.
30-03-2017, Fredericia

God professionel betjening, de første apparater skulle kunne arbejde sammen med min E-fone, men det var en dårlig test, de næste efter et par justeringer er OK
29-03-2017, Aarhus

Har fået en meget fin betjening af Bente Viby afdeling. Hende kan I godt være godt tilfreds med.
26-03-2017, Aarhus

God og omhyggelig service
26-03-2017, Vejen

Super betjening, forståelse for mine behov i justering og opsætning
24-03-2017, Aarhus

Alt har været højst tilfredsstillende – både betjening og apparat !!
15-03-2017, Birkerød

 God betjening
15-03-2017, Vejen

Utrolig venlig og hjælpsom behandling
12-04-2017, Kalundborg

God debat, brugervenlig teknisk viden og information.
12-04-2017, Kgs. Lyngby

15-03-2017: Høflig og venlig betjening. God service og man føler sig godt tilpas i butikken.

15-03-2017: Utrolig venlighed og god service og det er dejligt der altid er nogle i butikken hvis der sker noget her og nu.

08-03-2017: Jeg er godt tilfreds med dem

01-03-2017: Fordi jeg fik en meget dygtig og behagelig betjening

28-12-2017: Lokal service var fin, men den første apps (Com-Dex 555) var ikke meget værd. Beyond funger fint.

22-02-2017: Parvaneh har kontinuerligt præsenteret Jeres firma professionelt, og på en personlig måde, hvilket er en god, men sjællen kombination.

28-02-2017: Fantastisk god og omhyggelig service

09-02-2017: Super betjening

10-02-2017: Den personlige betjening var meget fin, oplysende,lyttende tålmodig og venlig. Jeg har dog ikke sammenlignings grundlag for andet, eller for andre apparater.

14-02-2017: Top proffelsionel betjening. Serriøs betjening. Kan ikke gøres bedre

08-03-2017: Rigtig god service

01-02-2017: Venlig og imødekommende betjening. Kompetent og hjælpsom. En dyr løsning. En ualmindelig måde at opdele regningen på giver indtryk af at have betalt for meget for produktet.

10-01-2017: Jeg er meget glad for mine nye høreapparater, og jeg har fået en meget fin orientering om brugen af dem

10-01-2017: Har fået god undervisning og afprøvet dem, og da jeg har haft andre før i 8 år som ikke var gode til mine øre.

18-01-2017: Fordi ekspedienter lytter til det jeg sige, og fordi hun virker faglig kompetent

29-12-2017: Vi oplevede at få en meget venlig og omhyggelig behandling hele vejen fra første færd til slut.

10-01-2017: Rammerne i Fredericia er ikke gode. Forskellig medarbejder hver gang. Kun åben om onsdagen. De havde ikke tingene hjemme. Tiderne blev lavet om mange gange. Det var ikke en god oplevelse. Har dog fået noget kompensation.

70 11 10 70