RETURNERING OG REKLAMATION
RETURNERING
Du kan returnere dine onlinekøb i op til 30 dage, efter du har modtaget varerne. Du betaler selv returfragten.
Returvarer skal altid sendes til:
Din Hørespecialist
Hovedgaden 49, 1. sal
2970 Hørsholm
Bemærk venligst, at vi ikke afhenter returvarer sendt til pakkeshops.
Dit returbeløb tilbagebetales ved samme betalingsform, som du benyttede, da du foretog dit køb. Pengene vil blive tilbagebetalt inden for 5 bankdage. Har du betalt med Mastercard, kan der dog gå en smule længere. Når returforsendelsen er færdigbehandlet, sender vi en mail med bekræftelse her på.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind og at emballagen er ubrudt. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt eventuelt track and trace-nummer. Er varen blevet leveret i en særlig indpakning, skal varen også returneres i original ubrudt emballage.
Det er også muligt at returnere dit onlinekøb i en af vores butikker. Dette er gratis. Du skal blot medbringe din følgeseddel og de varer, du ønsker at returnere.
De kan finde en oversigt over vores butikker her.
REKLAMATION
I henhold til købeloven kan du reklamere over et produkt i 24 måneder. Du kan reklamere over varen, hvis du op til to år efter købet finder fejl og mangler, som ikke skyldes slid eller uagtsomt brug. I sådanne tilfælde skal du kontakte info@dinhs.dk. Den toårige reklamationsfrist regnes fra den dag, du har modtaget varen.
Ved reklamation bedes du venligst fremvise købsbevis i form af ordrebekræftelse.
FORTRYDELSESRET
Hvis du fortryder et køb i vores webshop, skal du kontakte Din Hørespecialist på info@dinhs.dk senest 14 dage fra købsdagen. Varen må ikke være taget i brug, ligesom eventuel emballage ikke må være brudt.
Din fortrydelsesret bortfalder, hvis du ikke henvender dig til Din Hørespecialist, inden fristen på 14 dage er udløbet.